Hmm... Enpä tiedä onko mulla mitään kerrottavaa viikonlopun kisoista. Mä hävisin molemmat luokat T1 & V1 :sen.

T1:llä aloitettiin ja se alkoi tosi hienosti. Sukkis oli ollut jo monta päivää, kuin perseelle ammuttu karhu. Lämmittelyssä maneesissa se veti jo kilarit. Ulkona kun odotin radalle pääsy vuoroani, niin rouva peruutteli ja säpsyi ja oli muutenkin taas oma ihana ittensä (not!). Mä yritin sitä saada vain rennoksi, että päästään edes baanalle.

Eka kierros meni ihan jees. Pisteetkin oli ihan jees. Alle viiden, mutta kuitenkin. Lisäyksissä otettiin laukkakilpailu ja lisättykierros laukattiin. Kokonaispisteet oli huimat 2,6! Mua jännitti ihan hemmetisti ja sukkis näki jälleen mörköjä joten mä pressasin liikaa ja näin kävi. Elämä on...

No nelikäyntiin sitten yritin saada sukkiksen vain rennoksi ettei se säikkyisi koko ajan ja saataisiin edes hyväksytty tulos. Ei me keretty edes alottaa, kun meidät jo hylättiin... Sukkis pelästy mörköä ja hyppäs baanan keskellä olevalle nurmialueelle tai no juos sinne kauhuissaan :/

Vedin kuitenkin radan läpi, koska muistin, ettei tuota lasketa, jos en ole aloittanut suoritustani. (Muistin väärin, se lasketaan).

Loppujen lopuks meni ihan jees. Sukkis tosin oli jännittynyt ja se näkyi pisteissä. Kaksi tuomaria oli ystävällisiä ja arvosteli kuitenkin vaikka hylky tuli. En mä voi jättää rataa kesken vaikken aloittanutkaan vielä, koska muutenhan poni teksi tuon tempun joka kerta!

Pisteet oli alle viiden, mutta se samperin laukka oli alun väärän laukan jälkeen oikea ja olisin yhdeltä tuomarilta saanut siitä 5 pistettä. Se pelasti mun päivän :o) Tajusin väärän laukan ja vaihdoin sen. Lisätyssä töltissä en edes yrittänyt lisätä. Sukkis oli ihan väsynyt moisesta jännitysnäytelmästä eikä sillä paukut riittänyt. Päätin pitää tahdin yllä, mutten tempoa.

Tuntuu, ettei oma pää kestä ja vaikka kuinka kuvittelen olevani rento niin mun reidet on aina krampissa jälkeenpäin. Ärsyttää ihan suunnattomasti, että hevosessa on potentiaalia, mutta ite menen mokaamaan. :o(

Eipä tässä siis mitään juhlimista ollut. Seuraavat kisat kahden viikon päästä ja tavoitteena saada hyväksytty tulos ja hevonen mahdollisimman rennoksi :o)