Laitoin nerían uudestaan myyntiin. Hieno varsa tuo on ja varmasti oikea tykki tulevaisuudessa kisakentillä.

Uudet kuolaimet:

Olen nyt ratsastanut muutaman kerran uusilla myler kuolaimilla. Ne on ihan peruskuolaimet. Ei satu suuhun eikä nipistä mistään. Sokkadís vissiin tykkää, koska pään nostaminen loppui samantien. Ei tappelua eikä pään viskomista sivuille. Ja mulla voi olla hellempi ote, kun ei vedä vastaan kokoajan ;o) .Eli ihan nappi ostos oli.

Sokkadís on paljon rennompi ja liike tuntuu ihanasti selän läpi. Ei jännitä samalla tavalla, kuin aikaisemmin. Ennen tuntui siltä, että ratsastusreissu oli joko täysin rentoa tai hirveetä vääntämistä ja tappelua. No arvatkaa, kumman mä valitsin mieluummin...

Nyt ollaan sitten harjoiteltu ratsastamista oikeassa muodossa. Ei ole helppoa ei. Tosin helpompaa kuin aikasemmin, koska aikaisemmin olen luovuttanut huomaamattani ja antanut pään kiskojalle periksi. Tajusin itekin, että ei tule toimimaan niin, että hevonen vie ja minä vikisen. Sokkadís on paljon rennompi ja sillä on ihana ratsastaa. Muuta mä en kaipaa. Mulla on maailman paras poni ja olen siitä tosi ylpeä.