Eilen illalla siivosin karsinoita. Nappasin talikollisen sontaa ja olin nakkaamassa sitä kottariin, kun yks kakkakikkara karkas... Se hyppäs siitä talikosta pois. No heitin sen talikollisen kottariin enkä alkanut ihmettelemään sen enempää. Kuvitelin sen jotenkin vaan lennähtäneen siitä.

Noh, jatkoin siivoomista ja taas otin talikollisen munkkeja, niin yks munkki hyppäs siinä maassa pois alta. Siinä vaiheessa mäkin heräsin ja pelästyin ihan julmetusti. Aloin sitten tutkimaan kakkakikkareita ja jumankavita! Siellä oli hillitömän kokoinen sammakko karsinassa. Se oli tietty ihan turpeen peitossa. Se näytti ihan hyppivältä kakkakikkareelta...

Noh, mähän tunnetusti inhoon kaikkia ötököitä ja jep, myös sammakoita. En tosin yhtäpaljon kuin esim hämppiksiä. hyrrr yök... No yritin ottaa sen sammakon siihen talikon päälle, että saan sen ulos tallista. Eihän se siinä tietenkään pysynyt vaan loikki karkuun. Mä jo aloin hermostua, että nyt jos sen tänne turpeeseen hukkaan, ni sit en tiiä missä se on, ja sit saan paniikin. Eikä mun rinsessa voi nukkua siellä jos siellä on sammakko. :o/

Hain ämpärin. Siihen saisin sen ainakin pyydystettyä. No se oli hemmetin iso sammakko jolla on tietty ainakin metrin loikat. Vähintään... Sain sammakon ämpäriin ja mä sitten reippaana tyttönä heiluttelin sitä ämpäriä, että se sammakko keskittyis tasapainoilemaan eikä yrittäisi hypätä ulos sieltä ämpäristä. Kauheella paniikilla äkkiä tallin taakse ja sammakko sinne mettään. Juoksin takas talliin... Se ei syönyt mua. Onneks se ei ollut prinssi. En olis suostunut suutelemaan sitä. Yööök!