Lauantain katselmuksessa käyty. Voisin jopa sanoa, että opin jotain. Sain ainakin idean. Sitä testasin sitten eilen maastossa ja sehän toimi. On mulla kiva ja oppivainen hevonen. (Omistajansakkin taitaa oppia ihan kivasti ;o) ). Ihan hyvin siis meni. Itse olen sitä mieltä, että paremminkin olisi voinut mennä. Mä jännitin niin hirveesti, että puristin poni parkaa jaloilla tai sit roikuin sen suussa. Ärsyttää oikein, että en voinut yrittää vielä vähän enemmän. murr.

Seuraava valmennus onkin sitten 2 päiväinen(?) ainakin suunnitelmien mukaan. Ihanaa ratsastaa talvella maneesissa edes välillä. Mä palelen ihan hillittömän helposti ja tulen myös kipeeksi helposti. Täällä mettien keskellä kun painelen menemään, niin sitä miettii ajoittain, että miksi ei rakennettu taloa johonkin söpöön pikku lähiöön ja laitettu ponia maneesitallille täyshoitoon... No joo, en valita. On tää kivaa elämää. Muistuttakaa, kun valitan tämän viikon sateista. Nehän lupas sadetta koko viikoksi Hangosta Ouluun.

Sukkiksella on nyt 2 vapaata ja sit taas 5 päivää töitä. Mä yritän tehdä jonkinlaisen treenisuunitelman. Isäntä vääns mulle exell-taulukkoon hienot kaaviot. Mä en osaa täyttää sitä :o/ . Ja nyt se isäntä läks taas töihin, joten en saa täytettyäkään. Taidan käydä ostamassa lisää ruutuvihkoja...