Sokkadís ravaa... Sokkadís itseasiassa myös laukkaa...

Mä ajattelin, että meillä on koko elämän kestävä ongelma ravin ja laukan kanssa. 

No ei näköjään. Voiko nuori hevonen oppia näin äkkiä vai esittääkö se vaan fiksua ja sitten kisoissa näyttää todellisen luonteensa? Joo, ilmoittauduin kisoihin. Mennään Gaedingakeppni-kisoihin Kuumaan 6.9. Vielä on vähän hakusessa, että mitä siellä tehtiinkään, mutta treeniä treeniä...

Sukkiksella oli ongelmia ravata niin, että ohjat on tuntumalla. Noh, nyt se ravaa. Mä mietin, että johtuuko uusista kuolaimista vai siitä, että mä annan tarpeeksi selviä merkkejä. Töltin ja ravin istunnassa on kuitenkin hiuksenhieno ero. Opittiinko se ero yhdessä vai mikä tuli. Ihan sama mulle. Nyt se ravaa. Ja töltin ottaa heti, kun vähän muutan istuntaa. Sitten kun alkaa ravaamaan muodossa, niin mä olen superonnellinen.

Meillä oli myös ongelmia laukassa. No ne ongelmat on poistunut. Rouva veti pukkilaukkaa toissapäivänä peltotiellä...

Pari kuvaa neríasta

1858458.jpg

1858459.jpg