Aivan hillittömän ihanat ilmat ollut! Olen ratsastanut paljon. Sokkadís ei ole tiputtanut kaikkea talvikarvaa vielä ja hikoilee ihan hirveesti. Puhti tuntuisi loppuvan.

Mäkäräiset on myös herännyt talvitelakoiltaan... Tilasin saksasta kaverin kautta ihottumaloimen. Ei sukkiksella ole ihottumaa, mutta mä olen hysteerikko ja mieluummin yritän ennaltaehkäistä ihottumaa, kuin kirota jälkeenpäin, kun mitään en yrittänyt tehdä estääkseni. Kaikki olen jo myrkyttänyt useaan otteeseen. Coopersektin laitoin kaikille ja ajoittain iltaisin suihkuttelen teepuuöljypohjaista (hemmetin pahalle haisevaa) ötökkämyrkkyä.

Mies otti kuvia, kun lähettiin ratsastaa. Tässä muutama otos.

Tukkaponi...

1517652.jpg

1 jalka maassa, voiko selvempää kuvaa töltistä saada ;o) (Huom, kuvat otti mieheni. 120 kuvasta tässä yhdessä liikekuvassa olin kokonaan kuvan sisällä vielä).

1517653.jpg

Mamman muru... Vappuviuhka perässään :D

1517665.jpg