2 yötä kuuman kisoihin. Mä olen kyllä totaalisen vakuuttunut, ettei mun tarvis kisata ollenkaan. Luonne sattuu vaan olemaan sen verran kilpailuhenkinen, etten osaa "vaan" harrastella ja nauttia ilman tavoitteita. Sitäpaitsi olen kuullut, että sinne tulee kivaa porukkaa. Pakkohan sinne on päästä ;o)

Mä kokeilin niitä uusia kuolaimia kaikki 2 kertaa. Sitten heitin ne laatikon pohjalle. Ihan turhat kapistukset. Joo saa niillä hevosen tarpeen tullen pysähtymään, mutta muuta hyvää ne ei teekkään. Onpahan säilössä, jos joskus tulee tilanne, että pitää jarruista muistuttaa.

Ratsastus alkaa olemaan pikkuhiljaa kivutonta, mutta auttamattoman jumissa noi lihakset on. Tarvii siis tilata hieronta ja saada niitä auki. Tarvii tilata myös hevoselle hieroja. Sokkadís parka kulkee myös vinossa, kun on yrittänyt mun istuntaa korjata.

Lauantain kisojen jälkeen on sunnuntaina taas Jenni Kurjen kurssi. Se on ihan kiva mennä nyt tutumpaan paikkaan. Sokkadís varmaan pölöilee vähemmän tutussa paikassa. Ja josko mä olisin kuumeeton tällä kertaa.

Tosin kaikki perheessä on ollut kuumeessa. Eilen sairastui viimeinenkin lapsi. Jos mun tuuria mietitään, niin todennäköisyys on suuri, että viikonloppuna makaan kauheessa kuumeessa tai yrjötaudissa sängynpohjalla (tai kylppärin lattialla, riippuen taudista)...

Mulla on ihanaa videomateriaalia hevosista juoksemassa pellolla. Mutta kuten arvata sattaa, niin taas on koneessa hajalla rompunlukija, joten en saa ladattua videoita koneelle. Tai saa, mutta niitten tiedosto on jotain "hepreaa" eikä kone tunnista sitä. Netistä ei saa kunnollisia ohjeita. Joten nyt menen ostamaan uuden lukijan ja sitten katsotaan pääsenkö eteenpäin vai palautanko kameran.