:o) Tähän heti hymiö alkuun. Voi että mä olen tyytyväinen tuohon poniin. Se nosti heti laukan, kun pyysin. Eikä siinä vielä kaikki! :o) (<- taas hymiö) Se meni lisättyä tölttiä!  Huh huh... Ihanaa huomata, että tunneilla käynnistä on oikeasti apua, eikä se ole vain rahan tuhlausta hevosharrastukseen. Aikasemmin olen yrittänyt sitä lisättyä tölttiä, mutta se on aina mennyt rikkomalla ja mä olen ollut itsestäni hyvin epävarma.

Nyt sitten keskityin vain siihen, että sukkis ottaa tarpeeksi vauhtia siihen, eikä välitetä tahtirikoista. Ja sit mentiin... Tää sai raaputtaa kärpäsiä hampaan väleistä koko illan. :o)

Tosi kiva, kun meillä menee näin kivasti täällä kotimetsissä, mutta auta armias, kun mennään tunnille... Hyvä, etten mene keskelle kenttää istumaan ja kiukuttelemaan. Jep jep... Elämä on...

Tähän väliin on kyllä taas myönnettävä, että mä olen nyt vasta alkanut oikeasti  katsomaan, että mitä mä siellä selässä teen. Se kun selvästikkään ei ole ihan sama mitä siellä tekee. Tosi noloa. Tähän mennessä olen vain ratsastellut, mutta nyt kun on tavoitteita elämässä niin heti joutuu ihan tosissaan ratsastamaan. Kyllä me otetaan välillä ihan hevosen elämääkin ja painellaan mettä ryskyen, jotta sukkis saa hermolomaa. Kai meistä joskus tulee hyvä pari. Tavoitteita on, mutta sinne on piiiitkä matka.

Sokkadis sai tänään uuden kaverin. Tässä kuva.

1746592.jpg

Kaveri västäräkki keräsi sukkiksen peffasta ja jaloista kärpäsiä ja paarmoja. Hemmetti, tammalla on parempi palvelu, kun meitsillä...

Sitten kuvia tunnilta: (Ystävä huomasi, että hymyilen joka kuvassa. Mietin sitä ja totesin, että tuolla tammalla on vaan niin iso nautinto ratsastaa, että ei voi kuin hymyillä :D )

1746706.jpg

1746692.jpg