Ei me olla juuri mitään tehty. Oikeastaan olen hionut vain tölttiä menemään. Aika lyhyitä pätkiä tiellä ja sitten vähän voltteja risteyksissä. Ollaan yritetty saada niitä jalkoja takas sinne masun alle, ettei vauhti kiihtyis liikaa ja siirrettäis koko treeniä sille passilinjalle. Passi kun ei kuulu meidän treeni varastoon vielä muutamaan vuoteen.

Olen kokoomisia tehnyt peruutuksilla, väistöillä ja pysähtymisillä. Hyvin on takajalat tullut taas mukaan, mutta hiki nousee tosi äkkiä pintaan ja into loppuu. Siis hevoselta. Olihan sillä pitkä lomakin sen jalkakivun takia. Ei ihme jos ei jaksa. Ja karvaa on kasvatettu niin, että joutuu varmaan klippausta alkaa miettimään. Shy Feederiä olen syöttänyt, että helpottais.

Kovasti sillä etupää kevenee ja treeni menee kyllä oikeeseen suuntaan. Mua alkaa vaan jo valmiiksi ahdistaa talvi, kun ei meillä ole mitään paikkaa missä treenata silloin kun tiet on jäässä.

Että onko järkee nyt taas pylpertää tota tölttiä kootuksi, hitaaksi ja puhtaaksi, kun kohta ei voida kuin kävellä (rämpiä) polvia myöten lumessa tuolla metässä, kun tiet on niin umpi jäässä ettei sinne uskalla edes omin jaloin.

Nería vaikuttais mun mielestä pulleemmalta. Saattaapi olla, että on syönyt vain enemmän. Tää kun ei osaa säännöstellä sen heiniä. Tarvii raskaana oleva katsos ruokaa :o)