Tällä hetkellä on kauhea myrsky! Koko yön sain valvoa, kun mietin, että mitä hevoset tuumaa myrskystä. Onneksi talli on aikalailla tilkitty joka kohdasta, joten ei kauhee myräkkä ole sisälläkin.

Ovet saatiin paikalleen. Se helpottaa heinäpaalien säilytyksessä. Meillä syötetään kuivaa heinää isoista pyöröpaaleista. Nyt saa toisesta ovesta hyvään paikkaan sivuun ne paalit. Ei enää käytävällä seisovia heinäpaaleja!

Satula on tullut jo suomeen. Kun myyjä palaa takaisin reissustaan niin pääsen sovittamaan sitä. Toiveet on korkeella. Ärsyttää käydä valmennuksessa tuolla "vanhalla" satulalla, kun se on niin epäsopiva mulle kun voi olla. Pitikin syntyä tämmöiseksi pitkäjalkaiseksi... Ihana satula se on muuten, mutta mun työskentely ei sillä onnistu, kun on liian pieni penkki mulle.

Valmennuksella kävin, mutta jotenkin on inspikset ihan loppu. Isäntä tekee hirveen pitkiä työputkia. Ja kun se vihdoin tulee kotiin, niin silloin pitää äkkiä tehdä hirveesti asioita, ennenkuin se taas lähtee pois. Mä taas olisin ihan valmis vaan nukkumaan kokoajan. Osasyy johtuu varmaan tästä ihanasta flunssasta joka mulla on TAAS! Olinhan mä melkein 2 viikoa terveenä...

Ratsastus sinällään on kuitenkin ihanan virkistävää ja siitä tulee aina hyvälle tuulelle, joten käyn ratsastamassa ihan ilman suurempia harjoituksia. Semmosta ajatusten nollaamisratsastusta. Tässä kohtaa pitää kehua mun hevosta. Sillä on hillittömän mukava töltti ja helppo! Ei tarvi hirveesti tapella ja vääntää, että saa hevosen tölttäämään. Semmosta letkeetä vauhtia voi pitää helposti yllä. Hitaammassa temmossa joutuu jo käyttämään lihaksia ;o) (ei siksi ettei se tölttäis, vaan siksi, että rouvan mielestä kivointa ja helpointa on mennä kovaa).