Ihana talvi on ollut. Mun harmiksi hevonen on kuitenkin joutunut lähinnä seisomaan. Ei pelkästään kovien pakkasten takia vaan jo kolmannen sairauskierteen takia missä koko perhe jyllää. Tässä on ollut angiinat ja oksennustaudit ym jo kärvisteltynä. Mitähän vielä? Heinäsirkkoja taivaalta?

Nyt on kuitenkin pakkaset lauhtuneet, joten vielä pari päivää kun kärvistelee, niin pääsee tuonne hevosen selkään.

Nerían maha kasvaa. Se on niin tyyni, ettei uskoisi olevan ensikertalainen kyseessä. Tiineyttä on 7kk täynnä ja mä alan pikkuhiljaa hermoilemaan lisäruokinnan kanssa. Kesä tulee yllättävän nopeasti eikä sitä ole koskaan tarpeeksi valmis. Tämä on ensimmäinen varsa jonka "hoidin kokonaan itse". Orivalinnasta lähtien synnytykseen asti Ja tietty sen jälkeenkin :o)

Olihan tuo neríakin minun valintani, mutta siinä oli ammattilaiset auttamassa ja hoitamassa asiat tuolla islannin päässä sokkadísin kanssa. Minä hoidin vain vastaanoton täällä päässä. Varsankin sukkis synnytti sillä aikaa, kun olin nukahtanut 2 tunniksi... Tietty.

Tässä talvi fiilikset.